Новини: Розвінчення міфів про ланцюги і ремені ГРМ у приводі розподільчого вала

18.11.19

МІФ 1. Ланцюг кращий за ремінь ГРМ

Водії завжди сперечалися: Камаро чи Мустанг, бензин чи дизель, і ремінь чи ланцюг. Протягом багатьох років переважала сторона шанувальників ременів ГРМ, а двигун 3.0 TDI, 1.2 / 1.4 TSI або Opel Z13DTH фактично нагадував усім, що ланцюг часто буває не завжди найкращим варіантом. В азіатських автомобільних двигунах ланцюги завжди займали впевнене й стабільне положення, тому місцеві виробники та споживачі далеко не завжди знали, що в європейських машинах все було по-іншому. Так ще один міф з'явився на ринку...


МІФ 2. Ланцюг – безпроблемний
З причин, відомих лише власникам (і, на жаль, часто також властивим і механікам), не допускалося заміни відповідних наборів у двигунах європейських марок автомобілів. Це призвело до того, що чимало власників транспортних засобів часто скаржилися на надмірний показник відмов цих двигунів. Коли СТО почали більш ретельно дотримуватися термінів заміни відповідно до тривалості їзди, помноженого на географічний коефіцієнт (багатство жителів), двигун 3.0 TDI особливо сильно ненавиділи водії таксі, а TSI 1.2 / 1.4 був визнаний найгіршим двигуном групи VAG, випередивши навіть горезвісне – 1.8 сімейство двигунів. До цієї групи також приєднався бензиновий з наддувом 1.6 двигун, встановлений у BMW / Mini та Peugeot – його перші серійні випуски були справді поганими. Причини цих проблем, однак, слід бачити у тому, що досить часто власники не цікавились рекомендованим терміном заміни запчастин, відкладаючи цей момент, поки «не почне дзвонити». Не менш важливим був і той факт, що більшість цих двигунів рідко мали понад 120 000 кілометрів пробігу, що, безумовно, недостатньо, щоб думати про заміну системи приводу. З іншого боку, у двигунах VR6 багато хто хотів замінити ланцюг при кожній нагоді.
Безпроблемний ланцюг часто асоціюється з Mercedes W123, який досягав усіх 55 кінських сил при 4200 об/хв. Це може здатися низьким показником, але, для порівняння, W213 генерує 194 коня з 38 літрів при 3800 об/хв. Тож як це стосується наступного міфу?


МІФ 3. Ланцюг ідеально підходить для швидкісних двигунів
Швидкісні двигуни пов'язані в основному з японськими автомобілями. Розлючений Type-R FN2, керований агрегатом K20Z4, стандартно обертається до 7800 об/хв. З іншого боку океану, існують майже незнищенні двигуни SBC GM, які йдуть під капотами сімейних позашляховиків, фермерських пікапів, а також ведуть Camaro / Firebird та Corvette. Двигун з неймовірним потенціалом, що дозволяє йому досягти потужності набагато вище 700 к.с., який працював як стандарт при 5200-5500 об/хв, дозволяє автомобілям безпечно проходити повороти і при понад 7200 об/хв. Для приводу синхронізації максимальна швидкість не має значення, так само як наявність атмосферного (класичного) двигуна чи з наддувом. У кожній комбінації синхронізацію можна приводити в рух зубчастим ременем або ланцюгом (плюс, звичайно, комбінація додаткового ременя або додаткового приводного ланцюга).


МІФ 4. Ланцюг не можна заміняти
Це рекомендується, а іноді чітко визначається виробником транспортного засобу, що варто перевірити в супровідній документації автомобіля. Перевірки стану коліс, основних агрегатів і ланцюга, зазвичай, рекомендується проводити кожні дві зміни оливи. Перш за все, слід відреагувати на гучну роботу ланцюга при ввімкненому двигуні, адже це перші (а іноді й останні) симптоми негабаритного або перевантаженого ланцюга. На даний момент ще один факт, що відрізняє ремінний привід від ланцюгового – вплив оливи! Використання іншої, ніж рекомендована виробником олива, може призвести до неправильної роботи гідравлічного натягувача та до неправильної роботи ланцюга.

Інформацію взято за підтримки інтернет-видання МотоФокус. (http://ua.motofocus.eu/

Придбати ланцюги і ремені ГРМ до будь-якого автомобілю ви можете придбати у нашому інтернет-магазині або будь-якому розрібному магазині!